بازگشت
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با آناشاپ، بخش پرسشهای متداول را ملاحظه فرمایید.
در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، میتوانید سوال خود را از طریق “فرم تماس با ما” برای ما ارسال نمایید.
ما سوالات شما را بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن را به آدرس ایمیل شما ارسال خواهیم کرد.
تلفن تماس و فکس: 35266253-041 ، 09031033305 ( پاسخگویی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته )
روزهایی که در سال جاری به دلیل تعطیلی، آناشاپ هیچگونه پاسخگویی، سرویسدهی و خدماتی ندارد، به شرح زیر است:
- ۱۳ فروردین
- ۱۴ خرداد
- تاسوعا
- عاشورا
- اربعین
- رحلت حضرت رسول اکرم
- ۲۲ بهمن
دفتر مرکزی:
استان آذربایجان شرقی – شهر تبریز – خیابان امام، جنب مسجد کبود، مجتمع تجاری ستاره المپیک، طبقه همکف پلاک 253 – کدپستی : 5136914586
پرسش های پرتکرار
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
وارد سایت آناشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای آناشاپ بوده است و آناشاپ در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
به این دلیل که گارانتی شرکتهای مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکتهای گارانتی کننده تماس بگیرید.
به حساب کاربری خود وارد شوید.
کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.